Maitinimo organizavimas

  Gyventojui užtikrinama tinkamo maitinimo organizavimo paslauga:

  • gyventojas gauna jo fiziologinius poreikius ir sveikatos būklę atitinkantį, reikiamą kiekį energetinių verčių bei reikiamą kaloringumą turintį maitinimą. Atsižvelgiant į gyventojo sveikatos būklę, užtikrinamas reikalingas maisto racionas, maitinimo dažnumas (ne mažiau nei 4 kartus per dieną). Karštas maistas turi atitikti higienos normos HN 15:2005 22-24 punktuose nustatytus reikalavimus;
  • gyventojui sudaroma galimybės jam suprantama forma kasdien susipažinti su meniu, pateikti pageidavimus dėl maisto produktų ar patiekalų asortimento, į kuriuos, esant galimybei, atsižvelgiama;
  • gyventojui sudarytos sąlygos bet kuriuo paros metu atsigerti vandens iš čiaupo ir/ar, vandens aparato. Kambariuose ir kiekvieno aukšto virtuvėlėse yra virduliai vandeniui užsikaisti ir atsigerti norimo šilto gėrimo.. Esant poreikiui kasdien pasirūpinama silpnu, nevaikštančiu gyventoju pasiūlant jam atsigerti šalto vandens ar kitokio gėrimo;
  • gyventojui pagal jo savarankiškumo lygį, galimybes ir pageidavimus sudaromos sąlygos turėti savo maistą, užsiimti maisto savo poreikiams ruošimu, stalo serviravimu ar panašia veikla;
  • esant būtinumui, gyventojui užtikrinama individuali, diskretiška personalo pagalba valgant (dviem pagalbos reikalingiems gyventojams priskirtas vienas pagalbos valgant darbuotojas).